CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 15, 2011

JIWA KACAU !!!

haaa....kasi caps lock g2...JIWA KACAU sebab assignment berlambak, bertimbun, berlonggok dan segala mcam perumpaan yg byk2 la...penat gila otak ni fikir...setiap detik terfikir kan dirimu whai assignment..time makan, nak tdo, bgun tdo, mandi, time tgh bli barang kt kdai...buat aku x senang dduk je...kalau aku ada pakwe...dah tentu2 aku akan cakap "encik pakwe, kerinduan saya pda assigment lebih tinggi berbanding rindu pada awak"...tak kejam sgt kan..hehehe...bila lah assignment ni nk reda...aku nak REHAT OTAK !!! aku berkeadaan sperti ini.......


^
ini 

sebenarnya tak pon....biasa2 je...ok lah...sekian saja dari saya...assalamualaikum...

perkara di atas akan sentiasa menggangu kotak minda saya 




No comments:

Post a Comment