CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 19, 2011

saya & duit syiling



why..why and why sy tulis psl bnda nih??? haaa...that's because i love duit syiling !!!! sy rela guna duit rm10 sy yg konon nya bsar sgt tu daripada guna duit syiling sy yg b'lambak dalam tabung ladybird sy...hahaha...sy suka duit syiling...nk tgk byk mna duit syiling sy????? ok...jom....

!
!
!
!
!
!
!
!




mcm ni la byk nya duit syiling sy !!!
okei...tak !! sy tipu je ( gmbr skdr hiasan )


then...sy simpan duit syiling sy dalam tabung ladybird sy yg cute miut yg sy bli b'sama sahabat baik sy kt pekan tg. malim...trima kasih sahabat sbb teman kn sy...hahaha...xde kaitan...nk tgk tbung sy ??? jom....
!
!
!
!
!
!
!



exactly bkn mcm ni...tbung sy lg comel !!!


urm....maybe mcm ni

!
!
!
!
!
!
!



yes !! exactly mcm ni...comel kan ??


i love duit syiling much much more !!!! ( betul ke pnggunaan bi mcm 2??)   


sekian, terima kasih ....







2 comments:

  1. hye biha =)
    nk tnye bley? tu tabung biha ke?

    ReplyDelete
  2. hye awk...ye..tu tabung biha...nape awk? hehe

    ReplyDelete