CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, November 30, 2013

HIKMAH

last week aku hilang salah satu brg yg paling b'harga and paling aku syg. keadaan masa tu :-
  • spanjang hari diam, tak mampu nk ckap ngn roomate. 
  • tidur je aku bleh buat,kje lain smua tak jalan.
  • tak sedar dk ulang alik hampir 4 km.
  • air mata kluar tanpa aku pinta. (nsib baik tak banjir umt)
  • hampir bwk ke 2 hari diam sribu bahasa.
  • macam orang mati laki !!
the next day, jumpa classmate yg mmg slalu b'kongsi cerita and pendapat. dia cakap :-
  • bila dah memang bnda tu nk jadi pada kita, apa skali pun halangan bnda tu tetap akan jadi.
  • be strong
thanks bro !!

balik bilik, say sorry pada roomate yg slalu dk dengar aku b'celoteh. dia cakap :-
  • awak smalam mcm org mati laki.
  • sabar ye. nanti kita bli baru.
hikmah sebenar kehilangan itu :-
  • aku dah dapat bezakan yg mana b'harga, yg mna xde harga dlm hidup aku.
  • thanks Allah. thanks sahabat2.

No comments:

Post a Comment